dimecres, 20 de febrer del 2013

"Mates a la salsa" - Cançons per ajudar a aprendre les taules de multiplicar

Hola a tots i a totes, 

Ja fa temps vaig trobar aquest CD, anomenat Mates a la Salsa que és una autèntica passada per ajudar als més menuts a aprendre les taules de multiplicar. La veritat és que a mi m'ha fet molt servei! 

Aquí teniu l'enllaç al Youtube on hi ha els "videoclips". Espero que us pugui servir per a ajudar als vostres alumnes i/o fills/es. Jo el tinc original i crec que és molt recomanable (el so sempre és millor).


 Taula del 2 - "Al compàs de 2"


 Taula del 3 - "El 3 t'ensenya el vals"


 Taula del 4 - "Aprèn-te el blues del 4"


 Taula del 5 - "A Pequín amb el 5"


 Taula del 6 - "El 6 feliç balla el Twist"


 Taula del 7 - "La volta al món amb el 7"


 Taula del 8 - "Del 8 és el hip hop"


 Taula del 9 - "El 9 ja en té prou"


 Taula del 10 - "Sóc el 10, el rei del swing"


 Taula del 12 - "Les dotze: l'hora de les bruixes


També us podeu subscriure al blog per tal de poder rebre les novetats al vostre correu electrònic. Per fer-ho, només heu d'introduir el vostre correu electrònic a la dreta de la pantalla, on posa Subscriure's. No deixeu perdre una oportunitat com aquesta!

Com sabeu, em podeu fer arribar les vostres aportacions, idees, etc. a: unapiladerecursos@gmail.com. Estaré encantada de compartir-ho amb tothom!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada